Projekto ,,Mes iš ,,Aušros“ veiklos tęsiamos: susitikimas su buvusia mokine Indra Mažuikaite

Kovo 26 dieną mokykloje svečiavosi buvusi mokinė Indra Mažuikaitė – Kubiliūnienė, Kauno r. Garliavos meno mokyklos mokytoja. Indra mokyklą baigė 1996 m. (43 laida).
Pakvietėme pirmų klasių mokinius į netradicinę pamokėlę mokyklos aktų salėje: nuo netradicinio muzikinio pasisveikinimo iki ritminių žaidimų. Kita pamokėlė buvo skirta antrokams – jie prisiminė Indros sukurtą dainelę apie žiogą, mokėsi tyliai žaisti, dainavo visi kartu net afrikietišką dainelę…
Į Konferencijų salę rinkosi 8,9 ir dalis 10 klasių mokinių – vyko tradicinis projekto pokalbis – Indra dalinosi savo sėkmės istorija. Pasakojo, kad pradėjo domėtis muzika būdama 13 metų, grojo gitara ir jau kūrė dainas. Studijavo Šiaulių universitete, Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, nuo 2014 m. dirba Garliavos meno mokykloje. Indra pristatė mokiniams savo išleistas knygas ,,Padovanok svajonę“, ,,Varpelis vėl kviečia“, ,,Su daina ir šypsena“ ir kt. Pasirodo, Indros kelias į sėkmę buvo aiškus ir tiesus : ,,Aš visą gyvenimą tik su muzika gyvenu“,- pripažino viešnia.
Po pietų pertraukos vyko seminaras pradinių klasių mokytojoms ,,Muzikinė pertraukėlė: jaunesnio amžiaus vaikų dėmesio aktyvinimas“. Tikslas – pasidalinti gerąja praktine muzikine patirtimi dirbant su įvairaus amžiaus ir gebėjimų vaikais: aptarta teorinė medžiaga – muzikinė veikla kaip mokymasis. Muzikinių metodų pristatymas, ritminių, žaidybinių veiklų demonstracija vyko praktinėje dalyje.
Muzikos poveikis ir jo nauda žmogaus emociniam bei psichofiziniam vystymuisi jau seniai yra įrodyta moksliniais tyrimais ir asmeninėmis patirtimis. Dirbant ir stebint jaunesnio amžiaus vaikus, kasmet ryškėja esminio vaiko ugdymo pagrindo – dėmesio sukaupimo – stoka. Seminare žaismingai bus pristatyti konkretūs pavyzdžiai ir metodai, kaip pedagogai, net ir be specialaus muzikinio išsilavinimo, dėmesio koncentraciją galėtų lavinti įvairių veiklų metu. „Ryto ratas“, kūno kultūros, pasaulio pažinimo, lietuvių kalbos, etikos, matematikos pamokos taip pat gali turėti muzikinę pertraukėlę. Pateikti konkretūs dėmesio aktyvinimo metodai ir pavyzdžiai taikant muzikines veiklas. Mokytojos džiaugėsi, pačios išbandė visas veiklas, pastebėjo, kad po dienos darbų grįžo gera nuotaika. Indra pristatė savo tinklalapį, internetinę dainų parduotuvę.
Tai dar vienas patvirtinimas, kad tokie sugrįžimai į mokyklą malonūs buvusiems mokiniams, o esamiems – įdomūs sėkmės istorijomis.

Projekto ,,Mes iš ,,Aušros“ veiklų koordinatorė

direktoriaus pavaduotoja ugdymui D. Laumienė