Jau eilę metų spalio mėnesį vyksta ES programavimo savaitės. Į šią iniciatyvą įsitraukė mūsų mokykla ir spalio 7-22 dienomis buvo organizuojamos įvairios veiklos, supažindinančios mokinius su algoritmavimo, kodavimo galimybėmis. Taip jau sutapo, kad šių metų veiklos 5–8 kl. buvo orientuotos į kodavimą. Mokytojos Monikos 7c, 8a ir 8c mokiniai mokėsi kodavimo meno. Visų pirma, mokiniai turėjo išsianalizuoti taisykles ir kodavimo veikimo principus. Po to bandė ir jiems pavyko iššifruoti paslėptus paveikslėlius ir jausmaženklius. Vaikams taip pat puikiai sekėsi atskleisti slaptas žinutes. Pasipraktikavę ir patobulėję kodavimo srityje, mokiniai patys kūrė slaptus pranešimus ir užkodavo paveikslėlius.
Mokytojos Eglės 7a, b, c kl. mokiniai naudodami „Cezario“ ir „Kvadrato“ šifrus šifravo ir iššifravo slaptus pranešimus, o 8a, b, c kl. mokiniai pirma mokėsi dešimtainius skaičius paversti į dvejetainius, o po to taikydami 8 bitų bei spalvinį kodą kodavo ir atkodavo tekstą.
Nors ir pamažu, bet mokydamiesi programavimo žingsnių suvoks sparčiai besikeičiantį pasaulį, geriau supras, kaip veikia technologijos, ir tobulins savo įgūdžius bei gebėjimus, kad galėtų rasti naujų idėjų ir kurti inovacijas.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
STEAM informacija