MOKYKLOS VEIKLOS PRASMĖ – ugdome žmones, kurie savo gebėjimais ir žiniomis kurtų ateičiai pasirengusią bendruomenę, tvarią aplinką, būtų atsakingi ir nuolat besimokantys.
VIZIJA – Biržų „Aušros“ pagrindinė mokykla – inovatyvi, nuolat besimokanti, mąstymo kultūrą ugdanti mokykla kiekvienam.
MISIJA – mokyti ir mokytis kartu!
PRIORITETAI – 1. Paveikus ir kokybiškas ugdymas kiekvienam. 2. Inovacijų kultūros kūrimas.
VERTYBĖS – Pagarba. Atsakomybė. Bendravimas ir bendradarbiavimas.
Skip to content

Biržų „Aušros“ pagrindinė mokykla

Primary Menu
  • Naujienos
  • Struktūra ir kontaktai
    • Valdymo struktūra
    • Administracija
    • Mokyklos savivalda
      • Mokyklos taryba
      • Mokinių taryba
      • Tėvų taryba
      • Mokytojų taryba
    • Mokyklos darbuotojai
    • Komisijos ir darbo grupės
      • Vaiko gerovės komisija
      • Darbo taryba
    • Laisvos darbo vietos
    • Raštinės darbo laikas
    • Svetainės turinys
  • Veiklos sritys
    • Bendrasis ugdymas
      • Ugdymo planas
      • Tvarkaraščiai
      • Pagalba mokiniui
      • Įtraukusis ugdymas
      • Mokinių pasiekimai
        • Geriausieji
        • PUPP
        • Olimpiados, konkursai
        • Standartizuoti testai
      • Pasiekimai ir pažanga
      • Gabių ir talentingų mokinių ugdymas
      • STEAM
        • Dokumentai
        • STEAM veikla 2021 – 2022 m.
          • STEAM renginiai
          • STEAM ekskursijos – kultūros paso renginiai
        • STEAM veikla 2023 m.
          • STEAM renginiai 2023
    • Neformalusis vaikų švietimas
      • Neformaliojo vaikų švietimo tvarkaraštis
      • Neformaliojo vaikų švietimo programos
    • Nuotolinis mokymas(is)
      • Informacija apie mokyklos veiklą
      • Mokytojams
      • Tėvams
      • Mokiniams
      • Nuotolinio mokymo(si) tvarkos aprašas
      • Office 365 naudojimas
      • Skaitmeninė mokomoji medžiaga, užduotys mokytojams ir mokiniams
    • Vykdomos programos
      • Programa „Antras žingsnis“
      • Sveikatą stiprinanti mokykla
      • LIONS QUEST programa
    • Projektinė veikla
  • Administracinė informacija
    • Mokyklos nuostatai
    • Planavimo dokumentai
      • Strateginis planas
      • Veiklos planas
      • Vadovo ataskaita
    • Mėnesio veiklos planas
    • Mokyklos tvarkos ir aprašai
    • Darbo užmokestis
    • Paskatinimai ir apdovanojimai
    • Viešieji pirkimai
    • Finansinės ataskaitos
      • Finansinės ataskaitos
      • Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitos
    • Mokiniams
      • Pamokų laikas
      • Pamokų tvarkaraštis
      • Atostogos
      • Mokinių elgesio taisyklės
      • Informacija
    • Tėvams
      • Pamokų laikas
      • Tvarkaraštis
      • Atmintinė pirmokams
      • Informacijos
      • Patarimai
      • Naudingos nuorodos
      • Dokumentai
      • Apie ugdymo turinio atnaujinimą
  • Teisinė informacija
    • Teisės aktai
    • Tyrimai ir analizė
    • Teisės aktų pažeidimai
  • Paslaugos
    • Mokinių pavėžėjimas
    • Maitinimas
    • Mokyklos uniformos
    • Visos dienos mokykla
    • Ugdymo karjerai paslaugos
    • Biblioteka
    • Konsultacijos
    • Specialistų paslaugos
      • Logopedė
      • Spec. pedagogas
      • Soc. pedagogas
      • Ugdymo karjerai specialistas
      • Sveikatos specialistas
    • Namų darbų klubas
  • Korupcijos prevencija
  • Pranešėjų apsauga
  • Asmens duomenų apsauga
  • Talentų galerija
  • Biržų „Aušros“ pagrindinės mokyklos skyriai
Patyčių dėžutė
  • Home
  • 2024
  • birželio
  • 3
  • Kitokios Lauko klasės dienai skirtos pamokos
  • Naujienos
  • STEAM renginiai

Kitokios Lauko klasės dienai skirtos pamokos

ausrietis 2024-06-03 4 min read

 

Lauko klasės diena – pasaulinis judėjimas, skirtas įkvėpti ir skatinti mokymąsi lauke. Gegužės 20–24 dienomis dalis mokytojų pamokas organizavo lauke ir teikė pirmenybę patyriminiam mokymuisi.

Lietuvių kalbos pamokos

Mokytoja V. Švykienė 6 b ir c klasių mokiniams lietuvių kalbos ir literatūros pamokas organizavo mokyklos kieme. Mokiniai atliko kūrybinę užduotį – pasirinkę vieną peizažo detalę (kankorėžį, eglės šakelę, gėlės žiedą) turėjo jį aprašyti remdamiesi penkiais pojūčiais: skoniu, uosle, rega, lytėjimu, klausa. Smagu buvo klausyti neįtikėtinų epitetų, įasmeninimų bei palyginimų. Pamokoje išmokome ne tik meniškai aprašyti, tačiau ir įsiklausyti, stabtelėti, prisiliesti prie gamtos.

7 b ir c klasių mokiniai, minėdami Pasaulinę lauko klasės dieną, dalyvavo integruotoje lietuvių kalbos ir ugdymo karjerai pamokoje. Kartu su mokytoja A. Stakioniene ir ugdymo karjerai specialiste A. Urbiene septintokai išėjo į trumpą ekskursiją „Ką norėčiau papasakoti draugui apie savo miestą“. Abiejų klasių mergaitės, panorusios išbandyti gido darbą, sudarė maršrutą po svarbiausius kultūrinius miesto centro objektus ir pasiruošė juos pristatyti klasės draugams. Mokiniai eidami stabtelėjo prie „Saulės“ gimnazijos, senojo Biržų pašto, išklausė pasakojimo apie šių pastatų istoriją, apie su jais susijusius garsius krašto žmones, J. Meko skvere daug sužinojo apie šį pasaulinio garso biržietį ir tikrai galės papasakoti miesto svečiams, ką simbolizuoja ten stovinti skulptūra. Be abejo, aplankė miesto simbolį – pilį, prisiminė jos istoriją. Šioje pamokoje mokiniai ugdė kultūrinę kompetenciją, išbandė ir įvertino, koks nelengvas, reikalaujantis daugybės žinių, komunikacinių gebėjimų gido, ekskursijų vadovo darbas.

 

Fizikos pamokos

Septintokai kartu su mokytoja E. Kulbiene mokyklos kiemelyje aiškinosi, kaip išmatuoti šviesą. Naudodami išmanųjį telefoną ir skaitmeninę programą ,,Arduino Science Journal“ tyrinėjo šviesos srautą, jo priklausomybę nuo atstumo iki šviesos šaltinio, ieškojo šviesiausios ir tamsiausios kiemelyje vietos. Dirbdami komandoje mokėsi pasidalinti pareigomis, diskutuoti, spręsti iškilusias problemas. O surinktus duomenis mokiniai naudos informatikos pamokose skaičiavimams su ,,Ms Excel“ programa, braižys diagramas.

 

Anglų kalbos pamokos

Mokytojos M. Milžinienės 5–8 klasių mokiniai taip pat vykdė veiklas mokyklos kiemelyje. „Scavenger Hunt“ žaidimo tikslas – surasti objektus ir juos fotografuoti, o iš surinktų fotografijų sukurti nuotraukų koliažus. Vienų klasių mokiniai, dirbdami grupėse, ieškojo objektų pagal pateiktą sąrašą ir konkuravo, kurie suras jų daugiau. Kiti dirbo individualiai ir ieškojo objektų, prasidedančių jų vardo ir pavardės raidėmis, dar kiti mokiniai kūrė tinklalaides orų tema.

Mokytojos V. Jasilionienės 5b, 6b ir c bei 8b ir c klasių mokiniai leidosi į ,,Scavenger Hunt“ nuotykius. Šis žaidimas ne tik sujungė mokinius į mažas grupeles, bet ir skatino kūrybiškumą, bendradarbiavimą bei bendravimą gamtoje. ,,Scavenger Hunt“, arba lobio paieška, buvo sudaryta iš įvairių užduočių, kurias mokiniai turėjo atlikti pagal pateiktą sąrašą. Kiekviena užduotis buvo susijusi su vasara ir aplinkiniu gamtos pasauliu. Mokiniai turėjo surasti tam tikrus objektus, atlikti kūrybines veiklas ar net išspręsti mįsles bei sukurti trumpą video. Kiekvieną įvykdytą užduotį reikėjo užfiksuoti nuotraukoje ir įkelti į ,,Padlet“ platformą – tai leido mokytojui ir klasės draugams matyti pažangą realiu laiku. Užduotys buvo labai įvairios ir kūrybiškos. Pavyzdžiui, mokiniai turėjo surasti ir nufotografuoti gėlę, kuri simbolizuoja vasarą, sukurti iš gamtos medžiagų mini skulptūrą, atspindinčią vasaros nuotaiką, arba nufotografuoti savo grupės šešėlį, suformuotą į tam tikrą figūrą. Kitos užduotys skatino bendradarbiavimą ir komandinį darbą, pavyzdžiui, nusifotografuoti su mylimiausiu mokytoju ar su mėgstamiausia knyga bibliotekoje.

Lauko klasės diena buvo puiki proga mokiniams išbandyti savo kūrybiškumą ir gebėjimą dirbti komandoje. Mažose grupelėse mokiniai galėjo diskutuoti, dalintis idėjomis ir kartu spręsti iškilusius iššūkius. Be to, veikla gryname ore ir sąlytis su gamta suteikė galimybę atsipalaiduoti ir pabėgti nuo kasdienio mokyklos ritmo. ,,Padlet“ platforma buvo puikus būdas ne tik fiksuoti užduočių vykdymo rezultatus, bet ir mokytis technologijų naudojimo. Mokiniai greitai suprato, kaip patogiai ir efektyviai galima dalintis informacija bei stebėti kitų grupių darbą. Tai suteikė papildomą motyvaciją siekti geriausių rezultatų. Po intensyvaus ir smagaus žaidimo mokiniai sugrįžo į mokyklą, kupini gerų įspūdžių ir naujų patirčių. ,,Scavenger Hunt“ ne tik sustiprino bendradarbiavimo įgūdžius, bet ir leido mokiniams geriau pažinti vienas kitą bei gamtą. Lauko klasės diena su ,,Scavenger Hunt“ veikla tikrai taps vienu iš geriausių prisiminimų apie smagiai ir prasmingai praleistą laiką kartu.

STEAM grupė

20240521_122259 (1)
20240521_122350
20240522_111703
20240522_113000
1716912998668
coll
collage
collagee
Messenger_creation_9a89e98a-e0c4-42b1-b516-c2c27048ba4a (1)
IMG_20240524_113912 (1)
Messenger_creation_b7b8bf5b-8ecf-41ef-bcbc-ad7d06dcdae4
Messenger_creation_eb38effb-3a99-4d72-b067-64159e04c441 (1)

Continue Reading

Previous: Skaitymo gebėjimų ir informacinių įgūdžių ugdymo pamoka 2 a klasės mokiniams bibliotekoje
Next: Aš už švarų vandenį

Pamokų laikas

Atostogos

Lietuvos įtraukties švietime centras

Pažangos programa - Tūkstantmečio mokyklos

Pažangos programa - Tūkstantmečio mokyklos

Projektas ,,Karjeros specialistų tinklo vystymas”

Programa „Renkuosi mokyti!

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Projekto svetainė „Vedlys“ - nuoroda

NŠA informacija

Informatika pradiniame ugdyme

Sveikatą stiprinanti mokykla

„Erasmus+“ programa

Mokykla dalyvauja, įgyvendinant 2014-2020 metų Europos sąjungos fondų investicijų projekte „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas“. Projekto (Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-03-0001) vadovėlių pirkimo sąlygos

Pilietiškumo mokykla

Mukis

Archyvai

  • Dirbame nuo 7.30 iki 20.00 valandos, šeštadieniais ir sekmadieniais nedirba
  • Biudžetinė įstaiga
  • Biržų „Aušros” pagrindinė mokykla
  • Vytauto g. 47, LT-41148, Biržai
  • Registro kodas 190545880
Copyright © All rights reserved. | MoreNews by AF themes.