Kovo 7, 21 ir 26 dienomis septintų klasių mokiniams vyko karjeros ugdymo užsiėmimai „Mano interesai. STEAM mokslų sritys“.
Vienas iš svarbiausių užsiėmimo etapų buvo savęs pažinimas – mokiniai buvo skatinami atvirai apmąstyti, kas jiems teikia džiaugsmą ir kokie užsiėmimai kelia susidomėjimą. Buvo aptartos šešios pagrindinės asmenybės tipų sritys pagal J. Holando teoriją: realistinis, tyrinėtojo, meninis, socialinis, verslusis ir tradicinis. Mokiniai, atlikdami užduotis, galėjo atpažinti savo polinkius į tam tikrus asmenybės tipus bei susieti juos su būsimais karjeros pasirinkimais.
Užsiėmimuose ypatingas dėmesys buvo skirtas STEAM mokslų sritims – gamtos mokslams, technologijoms, inžinerijai, menui ir matematikai. Mokiniai buvo skatinami pasirinkti vieną iš šių sričių ir aptarti galimas profesijas bei mokymosi galimybes. Taip pat buvo pristatytos studijų kryptys bei aukštosios mokyklos, kuriose galima įgyti pasirinktą specialybę.
Karjeros užsiėmimai padėjo mokiniams ne tik išsiaiškinti savo interesus, bet ir skatino planuoti ateitį bei ugdė gebėjimą savarankiškai priimti sprendimus.
Karjeros specialistė