Kiek daug įdomybių galima sužinoti, patirti ir atrasti mokantis kitaip 🌈🧠. Šiemet pradinukai susirinko į tradicinį renginį pristatyti pačių tyrinėtą temą savo ir kitų klasių mokiniams 👩🔬👨🔬. Tiriamuosius darbus organizavo mokytojos Eglė Nemanienė ir Rima Viederienė 👩🏫👩🏫.
1–2 klasių tiriamųjų darbų pristatyme dalyvavo 19 mokinių 👧👦. Jie pristatė 13 tiriamųjų darbų: „Medžiagų tirpumas“ 🧪, „Kaip įvairių rūšių popierius sugeria vandenį“ 💧📄. Mokiniai pristatė darbus, kuriuos tyrinėjo visi 1c ir 2c klasės mokiniai: „Ar oras sveria?“ 🌬⚖️, „Šviesos įtaka augalo augimui“ ☀️🌱, „Pupelių derlius“ 🌿. Antrokė Liepa susidomėjo tema „Kas vyksta su atliekomis“ ♻️, pirmokas Motiejus bandė pakeisti džemperį panaudodamas baliklį ir atspausdamas ant jo klevo lapus 👕🍁.
3–4 klasių mokinių tiriamieji darbai buvo sudėtingesni 🧩. Mokiniai pristatė 16 tyrinėjimų 🔍. Jauniems tyrėjams nestigo gerų idėjų 💡. Trečiokai augino druskos, cukraus kristalus 🧂🍬, mokiniams įdomu buvo išbandyti acto, sodos reakciją 🍋🥄. Ketvirtokai bandė sušaldyti guminukus, išmirkytus „Sprite“ 🍬🧊. Emilis su tėveliais gamino inkilus 🏡🐦 ir stebėjo, ar juose apsigyvens paukšteliai. Tajus pasirinko ir tyrinėjo temą „Kokios spalvos gėlių pavasarį daugiausia?“ 🌸🌼🌷 Jono darbas labai įdomus – „Žaidimų kauliuko metimo bandymas“ 🎲. Jis žaidimo kauliuką metė šimtą kartų ir spėjo, kokia tikimybė, kad visi skaičiai pasikartos vienodai 📊🤓.
Labai svarbu laiku pastebėti gabius mokinius ir juos palaikyti 🌟🤗. Jie atlikdami tiriamuosius, kūrybinius, projektinius darbus įgauna patirties, savarankiškumo, drąsos laisvai mąstyti 💭💪, todėl jiems bus lengviau reikšti savo mintis, suprasti save 🗣❤️.
Rima Viederienė ✍️